het is nog niet verholpen ik heb de astra net een week of 4 volgens de vorge eigenaar heeft hij de koppakking vervangen en de distributie snaar na die tijd is het moterlampje gaan branden en bij afleesing zie ik alleen f95 staan en naar veel zoeken op dit forum ben ik er wel achter dat het een...