Ik stuur de rekening wel op :P
Zou handig zijn als die links in een sticky post bovenaan gezet zouden worden of zo? Kan iedere Tigra-nieuweling ze bekijken ;)
Originally posted by black-a-licious
Komt er bij mij tijdelijk op hehehehehe
deze want heb met rb gebroken. heheheh
Tijdelijk...