Hoi Ivo,
Ik heb gisternavpond nog even naar je verhaal gekeken.
De melding van "storing koplamp hoogteregeling" had ik ook toen ik mijn plaatje miste bij de voorste sensor.
Je zou eens kunnen kijken of deze wel of de juiste manier gemonteerd zit.
Verer kun je het signaal van de achteras...