@chriske wrote:zeer mooie foto s, maar begrijp me niet verkeerd als ik zeg
heb je foto s van interieur en eventueel motorruimte
is een zeer mooie limo , dat zonder twijfel
bij mijne foto shout hadden ze van motorruimte en interieur ook foto s gemaakt
die mis ik hier een beetje
grtz...