Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
@helmer opelfan wrote:Over geluk gesproken haha
http://video.nl.msn.com/watch/video/luckiest-day-of-his-life/1jhnkvuog" onclick="window.open(this.href);return false;
die heeft zijn broekje goed vol denk ik zo, :angel
@*Jurgen* wrote:een paar tientjes of wat de gek er voor geeft ;) worden nog wel eens gebruikt in een c20let.
nogmaals bedankt jurgen voor de info, ik heb ze maar meteen op MP gezet.
gr.ronny
@*Jurgen* wrote:Die zijn gewoon van een c20xe ;) zoek maar eens op
cam 2091358
dus had ik toch gelijk dat het gewoon c20xe zijn, bedankt jurgen voor je snelle antwoord.
heb nog 1 vraagje wat zijn deze krengen nog waard ?
:thumbup
ik heb hier een setje nokkenassen liggen en heb mij laten vertellen dat het scherpe nokkenassen waren.
ik heb de indruk dat ze gewoon van een c20xe zijn???
op de lange nokkenas staat 2c91358 die c hoort omgedraaid te staan ik krijg het niet gedaan op computer dus zeg het effe erbij.
voor bij...
@GlennGSI wrote:Sagar in de civic ( dude uit apeldoorn ) vs alexander Keijzer in golf 6 gti abt ( zoon van Tonny Keijzer bekend van tv/ nos journaal)
Let vooral op wanneer de auto's weg zijn en de ''starter'' naar de kant wil lopen. Voor de duidelijkheid het is een 80km/h weg...
hier zie je mijn monza met verlagings setje van mantzel voor en achter.
en hier onder zie je voorkant nog steeds mantzel achter kant origineel van monza ( dank je wel peter777 voor de veren )
voor mijn gevoel en rij gedrag staat hij perfect en rijd ook zeer goed.
je zou bijna zeggen...
hier zie je mijn monza met verlagings setje van mantzel voor en achter.
en hier onder zie je voorkant nog steeds mantzel achter kant origineel van monza ( dank je wel peter777 voor de veren )
voor mijn gevoel en rij gedrag staat hij perfect en rijd ook zeer goed.
je zou bijna zeggen...
5x120 verbreed-staal met bandjes 195/50/15 et???
voorkant 9j achterkant 10j
eigenlijk voor de monza gekocht, passen goed maar het ziet er niet uit.
heb ze toen maar op mijn e28 gegooit staat beter vind ik.
:thumbup
5x120 verbreed-staal met bandjes 195/50/15 et???
voorkant 9j achterkant 10j
eigenlijk voor de monza gekocht, passen goed maar het ziet er niet uit.
heb ze toen maar op mijn e28 gegooit staat beter vind ik.
:thumbup
@bananenbennie wrote:@tweetyk25 wrote:wil er niemand ruilen met mijn achterste mantzel veren tegen goede achter veren voor een monza.
je zou peter777 een berichtje kunnen sturen, denk dat hij zn Monza wel een stukkie omlaag wil hebben
ik heb hem net een PM gestuurt en jij nog bedankt...