Sorry sorry, had niet zo snel uit me slof moeten schieten. En je hebt gelijk, DAF is nog niet uit verkocht.
Maar zoals ik dus ook zei heb jij dus een legitieme reden mocht je er niet zijn. Het is echter gewoon zo dat velen een sprintkaart kopen en dan maar zien of ze wel gaan. Ken zelfs...