Hallo mensen,
Ik zit met t volgende. Sinds gister gister hoorde ik een zoemend geluid uit de auto kopen als ik een versnelling had ingelegd en optrok of afremde op de auto. Bij neutraal of indrukken van de koppeling was t geluidweg. Ook ging t optrekken wat moeizamer.
Vandaag is ook de bak...