Hallo ik zal mij eerst even voorstellen.
Mijn naam is Michel, kom uit het hoge Noorden en ben sinds gisteren in het bezit van een Corsa-c 1.4 sport uit 2001.
Deze was de uitlaat afgeknapt achter het flexibel stuk.
Gisteravond ff gauw in elkaar gedrukt en tijdelijk met stripjes vast gezet...