Goedenavond,
Ik heb een opel corsa d uit 2008 en sinds 2 weken branden er steeds kort meerder lampjes op mij dashboardBen al een aantal x terug naar garage geweest en daar werd gedacht dat het dashboard stuk was, tijdelijk een andere erin gezet maar die geeft naar een week zonder brandende...