Hallo, nieuw hier. Mijn dochter rijdt sinds februari een corsa c. Omdat ik een beetje technisch ben heeft zij mij gevraagd naar de ventilatie te kijken die volgens haar niet goed is.
Dit klopt wel want welke stand je op de regulatie selecteerd (voorraam, voeteneind of midden) er veranderd...