Hallo Forumer's
Ik ben sinds kort trotse eigenaar van mijn nieuwe opel, de Vectra uit 1993 met maar 158D op de teller gemiddeld 14D per jaar gereden en ben de 2de eigenaar ervan.
Nu wil ik wel een aantal dingen gaan veranderen aan mijn vectra, oa het dashboard.
Ik heb een tellerbak met...