Bestekes,
Even voorstellen: ik ben matthew uit oordegem (belgië) en sinds 5 min geleden lid op dit forum. 2 weken geleden een opel vectra uit 2003 2.0dti gekocht (wree content van!!!).
Nu de vragen: ik had de originele radio (cdr2005) erin zitten, maar omdat het enkel cd en tadio was, heb...