Hey Opelforum.
Mijn eerste post hier. Dus ik stel me even voor: Mijn naam is Sam, woon in Brasschaat net over de grens in België en mijn moeder bezit een leuke Zafira B 2.0TDI van 2003.
Deze wagen heeft altijd zonder problemen gewerkt. Door weer en wind, tot nu:
Gisteren morgen is ze nog...