Dag allen,
Even een kort voorstelmomentje voordat ik het forum ga bestoken met bezoekjes en wellicht vragen.
Ik hoop dat ik van wat expertise gebruik mag maken ;)
Sinds vorig jaar eigenaar van een Opel Astra GTC 1.6 (2007), met prachtig panorama voorruit. Altijd al Opels gehad trouwens...