Hoi,
Ik heb sinds 2 dagen een Frontera 2.2 DTH DTi 16v Limited gekocht. Er waren enkele defecten aan, maar niets van ernstige aard.
Er waren 2 minpuntjes, nl:
1) De tellergroep die niet meer werkt, enkel bij het opzetten van de lichten, waarbij de snelheidsmeter nog steeds niet werkt...