Hallo,
Wie kan mij helpen?
Ik heb een Corsa Automaat uit 2004.
Hij start niet als ik hem in zijn N zet moet ik mijn rem intrappen voordat hij kan starten.
Als ik mijn rem intrap komt er een F in het scherm te staan waar normaal de N staat.
Nu weet ik dat dit een beveiliging is bij...