Halo,
Even voorstellen, mijn naam is martin hendricks en woon in haarlem.
sinds 2 jaar eigenaar van een omega mv6 3.0 automaat, rijdt prima maar nu heb ik sinds vanmorgen een probleem.
Ik was begonnen met de inbouw van een traffic camera (om de gemaakte ritten te filmen) maar toen ik het...