Hallo,
Kan iemand mij helpen?
Ik heb een zafira a 1.6 uit 2000.
Het probleem is dat hij in de nooploop valt door de gaspedaalpositiesensor.
Als de motor koud is en ik lees de foutcodes uit met de op-com dan kan ik ze wissen en rijd hij normaal, tot ik het contact uit zet en weer aan zet...