In navolging van de andere modellen van Opel, kunnen we hier vast ook wel een topic vullen met in jullie ogen dikke Omega's!
Mijn bedoeling van dit topic is dat er geen eigen auto's gepost worden, daar zijn immers andere topics voor...
veel postplezier,
gr jeroen