Hallo,
Bah, net lekker een stukkie aan het rijden geweest, ga ik ff de snelweg op... PATS! Ster met een barst die vanaf de onderkant van de ruit aan de bestuurderskant nu zo een 15cm naar boven gaat. :fy1
Buiten het feit dat het ronduit klote is, heb die wagen net een paar maandjes...