Hallo,
Ik ben nieuw hier op dit Forum, en weet dus niet of het hier thuis hoort.
Betreft het navigatie systeem in mijn zafira (2010 "Cosmo")
Ik heb deze Zafira sinds een maand in het bezit, het valt me op dat als ik aan het rijden ben dat ik dan de navigatie niet (of slechts gedeeltelijk)...