Goede dag ,
aller eerst ik ben nieuw dus even voorstellen
ik ben toon uit rotterdam
ik heb een astra H station 1.6
ik heb nu al een tijd problemen met mijn claxon
zo werkt hij zo werkt hij niet heel raar allemaal
is al een nw contactplaat in gegaan en een nw sim.
soms doet hij het...