Goedemiddag leden,
Omdat dit mijn allereerste post is zal ik mezelf even voorstellen. Ik ben Bas en heb sinds vorig jaar oktober een Astra h uit 2007 (1.9 cdti) in mijn bezit. Afgelopen week zijn er de nodige reparaties uitgevoerd waardoor de auto hopelijk weer even vooruit kan...