Geweldig dagje voor een cabrio, dus zo meteen maar even gaan genieten.
Na lang nog eens op het forum gekomen en las net de mailtjes ivm de tourtocht van dit jaar, meteen maar even in mijn agenda gekeken.
Maar spijtig is het net die dag de plechtige communie van mijn kleine zus,
en zij...