Vandaag heb ik de regelklep epc laten vervangen, was uit een tech2 diagnose gekomen omdat er 1 lampje bleef branden.
Na reparatie had de monteur minder leuk nieuws.
Ik had al gemerkt als de auto stationair draaid en je trapt de koppeling in dat je een rammel hoort.
Geef je iets gas of rijdt...