Hallo,
Ik ben in het bezit van een prachtige Astra H gtc.
Maar nu heb ik zins 7 maandjes ook een dochter.
Nu gaat het met de maxicosie prima achter in.
Er is ook verder voldoende ruimte voor ons 3
Voor de vakantie hadden wij er al een trekhaak onder laten zetten ( niet zo mooi wel handig...