Beste rijders,
Ik heb sinds vorig jaar augustus tot december (op opel velg, uitgelijnd) en van februari tot nu (op bbs velg, niet uitgelijnd) de vredestein ultrac sessanta 245/45r18 onder de insignia gehad. De wissel van velgen heeft te maken met wisselen van winter naar zomerband op de opel...