Hallo,Jaap is de naam, ik zal me ff voorstellen.
Ben geen Opel rijder en zal het wel niet worden ook, ben Benz rijder. maar het is de bedoeling om Opel te gaan varen.
Ben namelijk bezig met het inbouwen van een Vectra B motor (1.6 16V) in onze speedboot.
Heb de boot al zes jaar en heb er...