Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Als ik boven de 50 kom schakel ik altijd door naar de 5e versnelling, als ik dan 60 rijd geeft hij aan 3.3l/100km. dit zou betekenen dat ik 1 op 30 rijd? Dit lijkt mij niet mogelijk..
Ik wil graag een armsteun plaatsen, deze ziet er netjes uit. Heeft hier iemand toevallig ervaringen met deze armsteun of de armsteunen van cargoods?
Alvast bedankt..
Hallo,
Ik ben nieuw hier en ben van plan een astra gtc aan te schaffen uit 2005, er staat 122.000 op de teller en de kleur is pannacotta..
Zijn er nog dingen waar ik specifiek op moet letten of naar moet kijken voor de aankoop? Heb als iets gelezen over de veerpoten? Zou roest in zitten...