Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Hallo heb vorige week sluiting gemaakt met de blauwe draad die volgens mijn de asbak verlichting voed.
Nu brand mijn airbag lampje zwak en doet mijn mistachterlicht het niet meer en brand mijn achteruit verwarming constant, maar druk ik op de schakelaars dan gaat het airbag lampje uit,
En...
Hallo ben nieuw
Hier en heb net een account aan gemaakt om weetjes en ditjes te leren van
Mijn auto een Astra H 1.7 CDTI
Auto bevalt mijn prima rijd goed en is lekker zuinig
Mvg groet
Wouter de Vries