Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
met de T45 op 1/2" kreeg ik 'm er zonder problemen uit!
De rubberen dichting heb ik opnieuw gebruikt. Misschien dat ik de volgende keer wel best vervang?
Ik kan deze niet passen: ik moet deze bestellen, heb enkel losse bits (waar geen markering op staat), maar kan daar niet genoeg kracht op zetten. De plug zit te vast. Daarom dat ik er een ga bestellen met een vierkant van 1/2".
Zonet eens uitgelezen na een korte rit van +- 3km.
Wanneer de temp meter op het dashboard 80 graden aangeeft heb ik op Opcom 84 graden.
Nadat ik aangelogd was heb ik de motor gestart en zag zowel op Opcom als op het dashboard de temp gelijk stijgen.
Zonet eens uitgelezen na een korte rit van +- 3km.
Wanneer de temp meter op het dashboard 80 graden aangeeft heb ik op Opcom 84 graden.
Nadat ik aangelogd was heb ik de motor gestart en zag zowel op Opcom als op het dashboard de temp gelijk stijgen.
Hoi iedereen,
Het lampje van mijn motormanagement licht sporadisch op. Na het afzetten van het contact en opnieuw starten van de motor is het opnieuw weg.
Soms is het een maand weg en nadien weer terug.
Dit weekend ben ik er in geslaagd om het uit le lezen met Opcom en ik krijg de foutmelding...
Het schermpje en de stuurdoos zitten er inmiddels in, nu enkel nog de bumper eraf halen en de sensoren monteren. Achter de sigarenaansteker heb ik gesoldeerd, in de koffer heb ik gewerkt met de klemmetjes. Lukte vlot, enkel veel gepruts om die bekerhouders/aansteker eruit te krijgen :fy1
Het schermpje en de stuurdoos zitten er inmiddels in, nu enkel nog de bumper eraf halen en de sensoren monteren. Achter de sigarenaansteker heb ik gesoldeerd, in de koffer heb ik gewerkt met de klemmetjes. Lukte vlot, enkel veel gepruts om die bekerhouders/aansteker eruit te krijgen :fy1
Ik soldeer altijd liever dan die klemmetjes; stukje krimp erover en klaar. Ook altijd een extra zekering ertussen zoals op het schema staat. Kan nog moeilijk mis gaan dan.