Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Een op-com heb ik niet tot mijn schikking.
De klap op het dashboard was eerst bovenop later moest het aan de zijkant van het middenconsule.
Daar heb ik ook 1 draad los gevonden maar kan nog niet traceren waar deze hoort. zwart met witte lijn.
Is wel een massadraad
Massa is goed, heb alles doorgemeten kan geen
problemen vinden ik blijf echt in mijn maag zitten met dat
los liggend kabeltje.
Verlichting knipperlicht doen het maar binnen op dashboard
en middenconsule is alles dood.
Ik heb sinds kort een Vectra B, deze had problemen met starten,
Dit was op te lossen met een klap op het middenconsule.
Nu start hij geheel niet meer.
Het dashboard blijft dood en de radio licht even op.
Wel hoor je de motorfan lopen.
Heb het middenconsule openliggen en er ligt 1 massa...