Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Hallo Willem,
bedankt voor je ractie en tip.
Ik heb het verhaaltje alvast op de astra forum geplaatst.
Mijn Astra is van 30 juli 1998.
Motor type X1.7DTL
Groet,
Mike
Hallo allemaal,
zal me even voorstellen, ben Mike en ik ben nieuw op dit forum. Ik heb een Opel astra -G- caravan X1.7DTL van 30 juli 1998 waarbij na ongeveer een half uurtje rijden het controlelampje van de motormanagement gaat branden. ook gaat daarbij de auto storteren met gas geven en gas...