Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Heb de kappen eraf gehaald maar zie alleen een blauwe streep. Kan iemand misschien een foto posten hoe zo'n klem er uit ziet?
Wanneer de CIM Module kapot is wat is er dan precies kapot of zijn het gewoon slechte kontakten?
Ben wel benieuwd.
Hallo hallo,
Ben sinds een aantal weken de bezitter van een Zafira 2.2 cosmo van 2005. Ben direkt al een aantal kwalen tegengekomen. Draadbreuken in beide deuren achter. 1 deur waren zelf's 10 van de 12 afgebroken. Maar dat was met behulp van de sloop zo opgelost.
Nu zit ik met het volgende...