Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Wolf in schaapskleren – Opel met 3.0 24V Dual Ram
Bij deze bied ik mijn “wolf in schaapskleren” aan. De auto is al 26 jaar in mijn bezit en heeft altijd binnen gestaan.
Van buiten oogt de auto grotendeels origineel. De carrosserie is zeer hard en vrijwel roestvrij. Optisch is hij niet perfect...
Welkom op het forum. Mooie wagen heb je (y)
De kantine is gesloten ivm renovatie. Maar gezellige gespreken kan je ook bij Slap Geouwehoer vinden. :D
Veel plezier op het forum.
Beste Burgkop,
Welkom op het Opel-forum. Dit voorsteltopic staat op de juiste plek.
Heb je vragen betreffende je auto kan deze hier stellen. Corsa-forum
Helaas kan het forum niet bestaan zonder reclame, maar we proberen deze op de minst storende plekken te vertonen.
even een antwoord van AI erbij gehaald. ;)
Hier spelen meerdere signalen tegelijk, maar ze wijzen allemaal in dezelfde richting. Ik vat het eerst samen, daarna geef ik een gerichte diagnose + stappenplan specifiek voor de Insignia A20DTH (2014).
Korte samenvatting van wat je beschrijft...