Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Hallo allemaal,
Mijn ABS-lampje blijft branden bij mijn Opel corsa D 2008. Heb hem op de computer aangesloten en het bleek de sensor rechtsvoor te zijn. Bij de Opel dealer hadden ze ook geconstateerd dat rechtsvoor de sensor geen snelheidssignaal gaf. We hebben de oude sensor doorgemeten van...