Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Sinds een paar weken heb ik een oud Opeltje aangeschaft en ben er blij mee tot zover. Mijn naam is Fred en ben woonachtig in de stad Groningen. Mijn Opel is een Corsa C 1.0 12v 2003 (44kw/60pk) en helemaal kaal (airco zit er wel op) . Ik heb deze auto gekozen omdat het een fijne auto is om in...