Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Heb net ook nog even de stabilisator rubbers vervangen achter. .
Scheelt dag en nacht. .
Binnenkort ook even mijn compressie laten meten misschien dat daar nog iets uitkomt.
@wim-v6
Ik ga even kijken wanneer het uitkomt om jou kant op te komen..
Ik stuur je binnenkort even een pm.
Moet...
Merk nu ook dat de auto baar bezine stinkt als hij stationair draaide met de kachel ventilator aan..
Dat is volgens mij sinds ik de egr heb afgedopt..
Ik ga nu ff de bougies vervangen en de kabels doormeten.
Heb de auto laten uitlezen maar gaf geen foutcodes. .
http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTdVJ2S1JwtzOZ8e4gZyy2NWRhkgbi0m5EeKkPi7BaMN35rQbC1" onclick="window.open(this.href);return false;
Dit is mijn nullast regelaar (stappenmotor)
Zo komt ie van het gasklephuis af..
Dit is toch het electrische deel. Ik kan hier niks meer aan splitsen...
Zojuist de egr afgedopt met de originele opel modificatie pakking.
Maar helaas zonder resultaat. :swear :swear
Ik kom er geen wijs meer uit..
Misschien toch maar een afspraak maken met een opel kenner ..
Heb de pakking om de egr klep af te doppen besteld en is morgen binnen..
Donderdag dan maar ff kijken of het iets scheelt.
Volgens mij zit de egr klep bij mij achter het blok onder het inlaat spruitstuk... wordt een :swear werk dus.
Ach ja . Het houd je van de straat . :thumb king:
http://s443.photobucket.com/user/JWO1986/media/IMG_5513.jpg.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik heb zoon gasklephuis..(dit is niet de mijne) ..
Dus geen klein carterventilatie gaatje als het goed is. Verbeter me als ik het fout heb.
En nu is ook mijn vraag waar zit...
Hmmm alles weer in elkaar gezet en hij loopt nog steeds niet mooi stationair . Schommelt Nog steeds in zijn toeren .. uit vallen als ik de koppeling in trap weet ik nog niet ik ga nu ff een rondje rijden..
Ik heb hem nu uit elkaar liggen maar heb niet zoon carterventilatie gaatje .
Ik ga hem ff goed schoon maken en de stappenmotor ook en dan ff kijken wat ie dan doet.
De test met remreiniger leverde ook geen resultaat dus denk dat de vacuüm goed is en die slang waar Willem het over had is ook...
Kan ik kijken of die slang lekt Door er met remreiniger omheen te spuiten en kijken of de motor daarop reageert.
En Het is niet echt dat ie in zijn toeren klimt..
Het zijn echt kleine schokjes. Je ziet het ook bijna niet op de toerenteller alleen je voelt het wel als je in de auto zit en dat...