Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Vandaag ga ik naar de opeldealer en dan wordt hij eerst uitgelezen. Die man had het inderdaad ook over ballast. Is zo iets duur? Want dit jaar ga ik kijken voor een andere auto kijken(diesel) Met pijn in mijn hart. Ik rij nu veel en nu kan een diesel wel uit.
Zal me eerst even voorstellen. Ik ben Tiny en ben in het bezit van een Opel Omega 2.5 v6. Monster auto trouwens. Maar nu had ik de verlichting van de linkerkant kapot. Heb er een nieuwe in laten zetten (xenon). Tja ben er zelf niet zo handig mee. Maar nu doet de lamp een paar tellen en dan is...