hallo allemaal,
ik ben op zoek naar een kadett d. nu ben ik gisteravond bij deze geweest. hij heeft hem nog maar 7 weken. ding loopt als de brandweer, alleen als je gas in 1x loslaat rammelt ie. (de versnellingsbak?) hij zegt dat het de uitlaat is tegen de bodem.
kon het in het donker niet...