Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Hallo Juffer1, uiteindelijk is het gelukt om het systeem over te zetten naar het nederlands.
Nadat een monteur wederom 1x de radio overgezet naar het Ned. en binnen 5 min. kwam melden dat het gereed was. Toen moest hij mijn vraag of hij het getest had dmv het contact aan/uit te zetten...
@Juffer1 wrote:Laat ze even kijken bij :
- Infotainment system
- DIS (Info Display TID, BID, GID, CID)
- Program Variant Configuration
En dan bij Country code en Language
(scherm 3/13 bij een Astra H)
Okay, bedankt :D :D :D
Natuurlijk, ik ben vaak direct maar wel positief.
Nogmaals bedankt voor je antwoord. :thumbup :thumbup
Heb een vrij drukke baan. Dus ik kan niet op korte termijn bij een Opel garage langs. Maar het gaat wel gebeuren. :agent :agent
mvg Paul
Hallo Juffer1, bedankt voor je snelle feedback.
Een monteur van een gerenommeerde Opel garage in de buurt, kwam met het idee dat bij een zwakke accu, de spanning tijdens het starten te ver zou dalen dat het DVD100 systeem zichzelf resette tot de basis instelling (duits dus). Hij heeft de auto...
Hallo allemaal.
In mijn Antara heb ik het DVD100 navigatiesysteem en heb natuurlijk de nederlandse tekst en spraak geselecteerd.
Ik heb nu het volgende probleem: Na het starten van de motor is de tekst altijd Duits maar het gesproken woord is Nederlands.
Heb al bij 2 Opel dealers het...