Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Hallo,
Ik had me nog niet voorgesteld maar ik ben Henry en heb sinds kort een Zafira.
De storingen heb ik in middels opgelost.
Het gaspedaal kreeg nog maar op 1 sensor een voeding vanaf de computer.
Dus heb ik deze gesplitst en nu zijn alle foutmeldingen gewist en blijven weg.
Ik hoop dat...
Hallo,
Ik had me nog niet voorgesteld maar ik ben Henry en heb sinds kort een Zafira.
De storingen heb ik in middels opgelost.
Het gaspedaal kreeg nog maar op 1 sensor een voeding vanaf de computer.
Dus heb ik deze gesplitst en nu zijn alle foutmeldingen gewist en blijven weg.
Ik hoop dat...
Hallo,
Kan iemand mij helpen?
Ik heb een zafira a 1.6 uit 2000.
Het probleem is dat hij in de nooploop valt door de gaspedaalpositiesensor.
Als de motor koud is en ik lees de foutcodes uit met de op-com dan kan ik ze wissen en rijd hij normaal, tot ik het contact uit zet en weer aan zet...