goededag,
ik denk dat ik een probleempje hebt met de vectra en dat is,
als ik bij 2000 toeren volgas geef dan lijkt het of ik een open luchtfilter
onder de kap heb zitten, trekt ook niet lekker op.
wel stoer geluid,maar ik denk niet dat dit zo hoort,i.v.m het dan inhouden.
wat er dan...