K Koekie Post best veel 29 jan 2009 #83 origineel gepost door manus Heb jij met al die projecten nog tijd om te werken dan? Haha, eigenlijk niet nee maar ze moeten ook gefinanciert worden dus ik zal wel moeten.
origineel gepost door manus Heb jij met al die projecten nog tijd om te werken dan? Haha, eigenlijk niet nee maar ze moeten ook gefinanciert worden dus ik zal wel moeten.
K Koekie Post best veel 21 apr 2009 #84 Het is even lekker stil geweest rond de rekord maar we hebben niet stil gezeten natuurlijk. Foto's komen er natuurlijk zsm bij op de site. En dan gelijk nog een mededeling van/over het JBF Opel Team,het bestaat niet meer. Er is geen ruzie ofzo maar ik vond het wel genoeg geweest zo. er komt wel iets anders voor in de plaats,de site bestaat nog wel daar zullen ook de verdere vorderingen op te volgen zijn. Zo en dat wou ik nou ff kwijt
Het is even lekker stil geweest rond de rekord maar we hebben niet stil gezeten natuurlijk. Foto's komen er natuurlijk zsm bij op de site. En dan gelijk nog een mededeling van/over het JBF Opel Team,het bestaat niet meer. Er is geen ruzie ofzo maar ik vond het wel genoeg geweest zo. er komt wel iets anders voor in de plaats,de site bestaat nog wel daar zullen ook de verdere vorderingen op te volgen zijn. Zo en dat wou ik nou ff kwijt
K Koekie Post best veel 28 apr 2009 #85 Nou hier zijn ze dan de nieuwe foto's Het duurt even maar dan heb je ook wat.:jerry KLIK>>>> Foto's Rekord A '63 <<<<KLIK Neem ook even een kijkje op de site KLIK>>>> JBF Customs.nl <<<<KLIK
Nou hier zijn ze dan de nieuwe foto's Het duurt even maar dan heb je ook wat.:jerry KLIK>>>> Foto's Rekord A '63 <<<<KLIK Neem ook even een kijkje op de site KLIK>>>> JBF Customs.nl <<<<KLIK
C cooperdude Post best veel 28 apr 2009 #86 heej koekie, je monster ziet er goed uit. Past wel mooi bij dat tijdperk dat blok zo, mooi geheel.